maar het is wel dezelfde, zelfde velgen, ... Enkel heb ik de chroom deurklinken.
En , neen, deze staat niet te koop... :-/°
Ik moet wel zeggen dat die trophy ONGELOOFLIJK snel is....
Iets té rap voor mij

PatrickT schreefColonwat kost invoeren op NL kenteken ongeveer? iemand?
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.