Wat zijn de prsetaties van dat blok? ...en past ie ook in een F?
Pete


Pete schreefColonIk had die bovenstaande foto nog helemaal niet gezien.... maar dan is het helemaal te gek zeg. Die kleur is echt geweldig op het blok met de chromen luchtpijpen. en die stab stang doet het ook niet slecht... heeft Alfa die niet standaard op zo'n racemonster?
Wat zijn de prsetaties van dat blok? ...en past ie ook in een F?
Pete

GhostRider schreefColonLaat dat maar aan Savali over. Ik zeg binne rije.... Beetje Italiaanse volbloed shit erin... en meteen riempje vervangen. Was m wel 3 dagen kwijt. Verf was blijkbaar niet op voorraad.... Meteen ook beaucoup centjes kwijt.
Alles goe Sander?


Sander schreefColonGhostRider schreefColonLaat dat maar aan Savali over. Ik zeg binne rije.... Beetje Italiaanse volbloed shit erin... en meteen riempje vervangen. Was m wel 3 dagen kwijt. Verf was blijkbaar niet op voorraad.... Meteen ook beaucoup centjes kwijt.
Alles goe Sander?
Alles goed hoor, Weet je wat je kwijt was voor het rood maken opzich ?

Coen schreefColon... het blok van de F is lang niet zo mooi als die van de Alfa!


Pete schreefColon(...)
OK ok, je hebt wel een heel klein beetje gelijk... hey, maar wij hebben twee uitlaten! ...of heeft die alpha dat ook al![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.