mgtf@isvetkoel.nl
Pete
ps. het adres klopt niet helemaal, maar dat is tegen spammers.


Pete schreefColonps. het adres klopt niet helemaal, maar dat is tegen spammers.


Sander schreefColonZullen we met zijn allen een datum afspreken dat we allemaal een eigen geschreven mail sturen waarin we een opmerking maken over het feit dat het nu en F of een TF is ? Laten we afspreken maandag na de Kempenrit![]()
- Sander

Bruce schreefColonSander schreefColonZullen we met zijn allen een datum afspreken dat we allemaal een eigen geschreven mail sturen waarin we een opmerking maken over het feit dat het nu en F of een TF is ? Laten we afspreken maandag na de Kempenrit![]()
- Sander
zullen we zondag met zijn alle een stukje omrijden (met alle 200+ MG's) en verhaal gaaan halen?







Demor schreefColonEn daar is het vanwege de achtebumper voor de leek zelfs slechter te zien.


Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.