








Gydotron schreefColonJa, maar eerst moet de TF verkocht zijn. Ik vrees echter dat het erg moeilijk gaat worden en ik hem niet zomaar direct verkocht zal hebben. Veel slechte MG(T)F's die verwaarloost zijn hebben het merk veel schade aangericht op de 2de handsmarkt. Heel spijtig want dat is volgens mij ten onrechte.
Grtn Guido


Sjonnie schreefColon
mocht ik het winnend staatslot hebben deze maand dan is jouw TF van mij
Greetz,
Jan


Tukker schreefColonJe mag mijn December lot wel, dit winnende lot zat 1,50 op.

Bart-K schreefColonAl aan een Jaguar XK gedacht als alternatief voor de TF


Bart-K schreefColonJe kunt ook voor minder een leuke XK8 op de kop tikken hoor, en die zijn een stuk betrouwbaarder als een V12 XJS
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.