BUTTON_TOPIC_LOCKED 32 berichten
hij komt me bekend voor
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » za sep 10, 2005 11:07 am

    :oops:

    ik heb er geen ervaring mee, maar vind NOS wel Coolio klinken...
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » za sep 10, 2005 12:15 pm

    Afbeelding

    Afbeelding

    Dit systeem werkt ongeveer hetzelfde als een turbo.
    Je spuit onder hoge druk een soort zuurstof in de lucht inlaat en daarbij
    maak je nog een extra bezine toevoer in je lucht inlaat met het gas. Deze activeer je door op een knop te drukken, dan krijg je een shot van ongeveer 50 tot 70 pk meer ( hangt van het soort auto af)
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_TOPIC_LOCKED 32 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten