Bruce schreefColonErikB schreefColonZijn deze auto's al ingeschreven ?
Als ik me niet vergis is dat sinds begin vorig jaar verplicht. Als dat niet zo is halen ze volgens mij ook de strengere emissie normen niet.
Dus wel ingeschreven maar nog niet op kenteken..
De reden waarom ik het vroeg ....
Wel raar dat je een auto kan inschrijven, maar dat ie dan nog geen kenteken heeft. Hoe wordt dit dan geregeld met de APK, wanneer moet deze ?
In België: een nieuwe auto, voor de eerste maal 4 jaar na de inschrijving (uitzonderingen bij aanwezigheid/gebruik van een trekhaak).





