Gister nog lang na zitten denken over ik het nu wel zou moeten doen, maar toen dacht ik als ik die TF koop, dan ga ik er ook weer dingen aan veranderen. Dat kan ik dan toch niet laten.

Er komen dan ook een aantal modificaties op, die nu al op mijn Fje zitten.
Eigenlijk vind ik het ook zonde om mijn Fje te verkopen, nadat ik er zo veel aan verandert heb. Ik heb ook nog genoeg ideeën voor mijn F, maar dat zullen jullie dan ik de toekomst nog wel zien.
Ik denk dat ik eerder over een aantal jaren nog een TF erbij koopt in zo'n uitvoering, als ik de mogelijkheid ervoor heb. Dan mogen ze samen in de garage staan.
Ik gooi het topic op slot en vergeet snel dat ik mijn F te koop heb gezet. Welliswaar alleen hier op het forum, maar ik vond het maar raar dat mijn Fje te koop stond.