Bruce schreefColonremcovankuilenburg schreefColonpascalleke schreefColonBruce wordt ALLEEN kompleet verkocht
Is Bruce kompleet te koop
Ik heb het hier even nagevraagd, ik ben ook in onderdelen te koop, maar volgens Helga heb ik een Lekke Koppakking..
Zolang het bij een "lekke koppakking" blijft.... is er nog hoop!!!
