Bruno schreefColonOT, maar dat een Duitse MG niet meer invoerbaar zou zijn, lijkt me wel heel sterk. Bij mijn weten zijn er toch wel meer MG's hier op het forum, de laatste tijd nog ingevoerd.
Inderdaad, het is nog wel mogelijk. Het is alleen niet meer mogelijk om een COC bewijs bij de importeur op te vragen. In het ergste geval zou je naar de RDW moeten gaan die onbekende voertuigen keurt.




