door Bruce » di jun 26, 2007 8:41 am
Tja, wat zal ik zeggen, ik vind het eigenlijk wel mooi, in die zin dat je ziet dat er veel tijd en aandacht in zit, Lijn van de auto is mooi, hoewel in de bumper wel iets te ver naar voren vind steken en de Uitlaten een beetje te veel van het goede vind..
Waar ik dan een beetje benieuwd naar ben is wat voor vermogen die leverde? Bij mij in de buurt zijn ook een paar getunde Honda's zien er leuk uit maken verschrikkelijk veel geluid, maar bij het stoplicht komen ze me echt niet voorbij.
F mag je best personalizeren.. maar inderdaad niet te gek... zet maar online en wij vertellen wel wat mag en wat niet mag

Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping