Demor schreefColonNiet anders dan normaalMaar dit heeft wel gewerkt, ik zou nog even antwoorden waarom hij verkocht wordt als TF.
Heb ik gedaan, ik heb alleen nog geen reactie gehad.

Demor schreefColonNiet anders dan normaalMaar dit heeft wel gewerkt, ik zou nog even antwoorden waarom hij verkocht wordt als TF.

Demor schreefColonOok leuk in de advertentie:
LET OP! BOUWJAREN,KLEUR,FOTO'S, PRIJZEN,KILOMETERSTANDEN staan CORRECT op internet vermeld
Ja, dat dan weer wel.

Beste Autosale,
Het is dus een een MGF? Kunt u mij misschien uitleggen waarom hij als MGTF op uw website staat? Dit kan heel misleidend zijn voor leken zoals ik die er van uit gaan dat het een echte MGTF is.
M.v.g.
Jarno
Door op internet als beide types te adverteren komt hij altijd uit de zoekmachine en dat is goed voor de verkoop.....
met vriendelijke groet
oscar
Autosale

Beste Autosale,
Het mag dan misschien wel goed voor de verkoop zijn, eigenlijk is het gewoon zwendel. Als ik de auto had gekocht in de veronderstelling dat het een TF was, en ik zou er achter komen dat het een F was, zou ik me behoorlijk genomen voelen!
M.v.g.
Jarno
Beste Jarno,
Ben je op onenigheid uit ?
Wij zijn een correct bedrijf wat eventuele schade s en of onregelmatigehden altijd open een eerlijk vertelt aan onze klanten, zoals we ook naar jou hebben gedaan.
Iedere klant krijgt bij ons een correcte historie bij hun auto en onwaarheden worden niet vertelt.
met vriendelijke groet
Oscar van ginneken.
Autosale
0412-611281

Jean schreefColon...De advertentie klopt niet, daar ben ik ook mee eens, maar de verkoper is al de zondebok voordat je echt met hem gesproken hebt.

Pete schreefColonBeste Jean,
Ben je op onenigheid uit?
Sander schreefColonZullen we met zijn allen een datum afspreken dat we allemaal een eigen geschreven mail sturen waarin we een opmerking maken over het feit dat het nu en F of een TF is ? Laten we afspreken maandag na de Kempenrit![]()
- Sander
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.