door Coen » vr okt 21, 2005 5:53 pm
Dat klopt, maar sowiezo loont het om een MG uit Duitsland te halen.
A. over het algemeen gaan Duitsers beter met de auto's om (zuiniger)
B. ze stoppen er vaak meer optie's op
C. je hebt er ik weet niet hoeveel meer keuze
D. het is vaak bij niet Duitse auto's een stuk goedkoper
Genoeg redenen?
Lotus Elise S2 111s