door Bruno » zo mei 22, 2016 12:16 pm
Hoe kan je nu bieden op een auto als je hem nooit gezien hebt ?
Waarom maakt de geïnteresseerde niet gewoon een afspraak met jou om dan te onderhandelen over prijs in een face top face situatie.
Nu loop je de kans dat men biedt en wint, om dan terug te komen op hun beslissing, omdat de wagen niet is wat ze verwachten, waarop je hem terug moet aanbieden, en de wagen op den duur slechte reclame voor zich zelf wordt....
M.a.w. als je interesse hebt, komt het dan aan op 50 euro meer of minder, met de kans terug met een euro te worden overboden ? Als je interesse hebt, neem dan gewoon contact op met de verkoper, lijkt me, klaar !
Ik snap het dus niet dat er überhaupt wordt geboden op wagens online.
Daarenboven heb ik hierin weer echt het gevoel dat de bieders geen MG kenners zijn, en het dus weer geen cent mag kosten, maar waar men wel een bijna nieuwe hippe cabrio verwacht. Je kan er vergif op innemen dat na aanschaf hier weer heel het forum gaat worden "ondergespamt" , met allerhande vragen die hier al 1000 keer zijn behandeld, en men er achter komt dat bij de aanschaf van een 2 de hands toch hier en daar nog een investering verreist is. Dat laatste hadden ze niet verwacht met als gevolg dat uiteindelijk MG's slechte wagens blijken te zijn in hun ogen.... Geef toe, hoe dikwijls hebben we dat al gezien hier, of loop ik nu te hard van stapel ?
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer