maar geen cabrio en dat vind ik er een beetje jammer aan want deze stond ook op mijn verlanglijst
maar geen cabrio en dat vind ik er een beetje jammer aan want deze stond ook op mijn verlanglijst

ErikB schreefColonNiet lelijk, maar ik loop er niet warm voor deze Lotus.
Succes met de verkoop van de TF: topwagentje door z'n specs en MY2005 (IIRC)

:, deze evora wilde ik ook op de oprit, maar kan niet alles hebben 
brusten schreefColonproficiat man:, deze evora wilde ik ook op de oprit, maar kan niet alles hebben




amnon schreefColonEr staan er momenteel heel veel te koop, MG F's / TF's op Marktplaats, dat is een beetje het probleem denk ik.


Pete schreefColonKan een slotje op. Is verkocht.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.