Gezien de eerdere postings over de brandstofprijzen zal het eerder 'droog duwen' worden vrees ikBruce schreefColon kom hem iedere Zaterdag wassen en droog rijden.
voor niets


Bruce schreefColonBruno schreefColonmet 1000 euro de man komen we toe als alle forummembers meedoen. Sterker nog, dan hebben we nog over voor de eerste mod's![]()
Bruno, als eerste mod, kunnen we er een diesel motor in zetten, dan kunnen we de brandstof beter betalen.. en dan kunnen we ook op zonnebloemolie, frituurvet, en kippevet rijden..




Sander schreefColonJullie weten blijkbaar niet dat het de bedoeling was dat het topmodel van de SV te bestellen was met een NOS installatie die hem net geen 1000pk gaf ? Helaas heeft deze versie nooit de productie gehaald.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.