6 maand later later mailt die kerel mij dat hij er nog steeds staat en aangezien ik het hoogste bod had gedaan mocht ik hem hebben!
Heb hem moeten teleurstellen maar heb er eigenlijk nog geen spijt van gehad aangezien zo'n Ferrari toch wel heel duur aan onderdelen is!
En toch wil ik er ooit eens één hebben!





