Sander schreefColonIk ben mij momenteel aan het oriënteren op een huis in België. (Ben toch al reserve Belg dus waarom niet hè;)) Omdat mijn F veel technische aanpassingen heeft is het lastig om deze in België ingevoerd te krijgen.
.
Tot voor kort was het grote probleem dat jullie geen Europees Gelijkvormigheidsattest (COC) hebben en je dus ieder keer een éénmalige registratie van goedkeuring moet laten uitvoeren en dat is gewoon de hel!
Vriend van mij heeft begin van dit jaar een Opel Movano gekocht met een opbouw voor paarden. Die moest dus ook een volledige homologatie ondergaan en daar kwamen ze tot de vaststelling dat de luchtvering niet origineel van Opel was dus hij heeft in het totaal 3 maanden bezig geweest + vele extra euro's kwijt aan verschillenden attestjes enz. keuringen!
Nu plotseling heel recent heel goed nieuws dus ook voor uw MG waar er in België genoeg van rondrijden hoeven we dus GEEN COC meer en dus ook geen extra keuring of gezever!
http://yahoo.skynet.be/nieuws/politiek/ ... e-lidstaat