door Kasper » wo jun 20, 2012 12:08 pm
Ik zal hem afsluiten, een verdere discussie kunnen beter elders worden geplaats. Mag ik je bovenal veel succes wensen met de reparatie. Goed te horen dat je de TF blijft rijden.
Ik denk dat ik daamee ook de reacties van de meesten hier gelijkluidend zullen zijn.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel