BUTTON_TOPIC_LOCKED 17 berichten
mgb (london garage)
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: mgb (london garage)

    door Arjan » zo aug 28, 2011 11:03 am

    Rick schreefColonJammer dat ik niet genoeg geld had om over de balk te gooien, anders had ik deze MG gekocht en laten slopen.


    :lol: Zodat niemand, maar dan ook echt niemand hem ooit nog kan zien.

    ttdesign6 schreefColonDit is nou een petjes MG :P

    ttdesign6 schreefColon
    RemcovanKuilenburg schreefColonWeinig MG aan. Maar ik neem aan dat je ook bedoeld Tom ipv nou :lol:


    ?? Deze zin snap ik even niet.


    RemcovanKuilenburg schreefColonIk die van jou ook niet :wink:

    Ian schreefColonZucht twee keer (naar het gedrocht en tussen Tom en Remco),
    ....

    Ian schreefColonMen zou hem moeten kopen en in onderdelen verkopen, dan hebben we er nog iets aan. (motoronderdelen eh)

    ttdesign6 schreefColonWij hebben daar volgens mij geen ene moer aan. *zucht ook een keer*

    Ian schreefColonSerieus denk je? Paar boutjes? Luchtfiltertje?

    ttdesign6 schreefColonJa, misschien. :P Beetje goede zinsopbouw is trouwens niet overbodig...


    Ehh, jongens, laten we het vooral gezellig houden, zodat het niet door meningsverschillen, irritatie en onbegrip uitmondt in een ruzie. Er is al genoeg ruzie op de wereld. Remco snapt het 'petjes gehalte' van de gerestylde MGB niet en Ian zucht om de gerestylde MGB en om de conversatie tussen Remco en Tom. Ian heeft enkel een goed bedoelde idee om de gerestylde MGB alleen te kopen voor onderhuidse onderdelen of wat er van over is. Het is niet zo dat dat dan ook moet gebeuren, het is een voorstel. Ongeacht of het zinvol is ja of nee. En nu weer gezellie on-toppic :wink:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: mgb (london garage)

    door luigi1515 » do sep 08, 2011 12:23 pm

    Daar wil je nog niet dood in gevonden worden :mrgreen:
BUTTON_TOPIC_LOCKED 17 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten