Rick schreefColonJammer dat ik niet genoeg geld had om over de balk te gooien, anders had ik deze MG gekocht en laten slopen.
ttdesign6 schreefColonDit is nou een petjes MG
ttdesign6 schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonWeinig MG aan. Maar ik neem aan dat je ook bedoeld Tom ipv nouDeze zin snap ik even niet.
RemcovanKuilenburg schreefColonIk die van jou ook niet
Ian schreefColonZucht twee keer (naar het gedrocht en tussen Tom en Remco),
....
Ian schreefColonMen zou hem moeten kopen en in onderdelen verkopen, dan hebben we er nog iets aan. (motoronderdelen eh)
ttdesign6 schreefColonWij hebben daar volgens mij geen ene moer aan. *zucht ook een keer*
Ian schreefColonSerieus denk je? Paar boutjes? Luchtfiltertje?
ttdesign6 schreefColonJa, misschien.Beetje goede zinsopbouw is trouwens niet overbodig...
Ehh, jongens, laten we het vooral gezellig houden, zodat het niet door meningsverschillen, irritatie en onbegrip uitmondt in een ruzie. Er is al genoeg ruzie op de wereld. Remco snapt het 'petjes gehalte' van de gerestylde MGB niet en Ian zucht om de gerestylde MGB en om de conversatie tussen Remco en Tom. Ian heeft enkel een goed bedoelde idee om de gerestylde MGB alleen te kopen voor onderhuidse onderdelen of wat er van over is. Het is niet zo dat dat dan ook moet gebeuren, het is een voorstel. Ongeacht of het zinvol is ja of nee. En nu weer gezellie on-toppic

Deze zin snap ik even niet.