door Heinrich » di jun 22, 2010 3:57 pm
Goede dag,
Ik heb ook nog liggen een Accu druppelaar, merk Cetec XS800.
Daarnaast heb ik nog liggen de MGF imperial met klemmen, dus niet van het type die je moet boren op de achterklep,
de MG lederen koffer (nieuw)
En nog een clarion 2 kanaals versterker
GR Peter
Laatst bijgewerkt door 1 op
Heinrich, in totaal 0 keer bewerkt.
MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen