door Bruno » wo dec 17, 2008 11:52 pm
Onaanvaardbaar inderdaad en volkomen tegen de regels van het forum in. Zowel Pascal als Spikeman gaan hier zwaar in de fout tegen de forum regels in. Deze regels zeggen dat hij, die eerst reageert altijd voorrang krijgt op het object waar hij naar vraagt (zelfs al is dit vraag naar info en nog geen koopovereenkomst). Spikeman had geen recht op dingen die al besproken werden door anderen (ik denk aan Sander, Erik, ....).
Deze regels moeten gevolgd worden als je gebruik wil maken van het "te koop" topic. Zo niet, spijtig, en adverteren jullie maar elders.
T'is niet de eerste keer, en ondanks ik hier zelf niet ben benadeeld, heb ook ik het echt wel gehad nu. Weet, dat ik jullie (vooral Spikeman), al maanden een hand boven het hoofd hou, maar nu is ook bij mij de maat vol.
Dit "te koop topic" is er opdat de leden ervan beter worden, en niet opdat jullie jullie zakken er mee vullen, want alles wordt waarschijnlijk opnieuw aangeboden nu door Spikeman (met veel winst).
Iedereen mag winst maken, maar het "te koop topic" is er eigenlijk zelfs voor particulieren en niet voor mensen die er de kost aan verdienen, als ik de puntjes op de I zou zetten.
Ik stel dan ook voor dat je, voor je nog eens een wagen te koop hebt, eerst onderhandelt met Spikeman, alvorens de mensen er hier mee lastig te vallen.
Als volgende keer de forumregels niet worden gerespecteerd, zal dit leiden tot de allereerste "forum-bans", want dit kunnen we niet tolereren.
Trouwens, bewijs maar dat jullie ons vertrouwen waard zijn volgende keer door misschien eens aktief aan het hele forum deel te nemen en niet alleen het "te koop topic" te misbruiken als gratis adverteerruimte.
Ik hoop dat jullie ons begrijpen, regels zijn er immers voor iedereen !
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer