BUTTON_TOPIC_LOCKED 35 berichten
mg tf 135 met 45000 km te koop in onderdelen
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » ma dec 15, 2008 10:19 pm

    Ah nu zie ik het ook Bruno, verschilt inderdaad :lol:
  • pascalleke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 25
    GeregistreerdCOLON wo mei 12, 2004 7:18 pm
    WoonplaatsCOLON grobbendonk

    door pascalleke » wo dec 17, 2008 7:34 pm

    mag slotje op gaat ook naar spikeman

    voor onderdelen gelieve naar Steve te bellen


    behalve voor het stuur dat is voor u Yvan
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » wo dec 17, 2008 7:50 pm

    Ok,

    Ik maak zo snel mogelijk een afspraak.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo dec 17, 2008 9:39 pm

    Pascalleke, dit is nu de 2e keer dat je een F/TF onderdelen te koop aanbied en er veel mensen (waaronder ikzelf) tijd aan besteden en we uiteindelijk geen reactie meer krijgen van jou omdat de wagen in zijn geheel is verkocht. Dit is totaal ONACCEPTABEL is mijn mening en ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken GEEN gebruik meer te maken van deze tekoop sectie en in plaats daarvan direct een PB naar Spikeman te sturen zodra je weer wat spullen hebt.

    Zie ook viewtopic.php?t=880

    Vriendelijk bedankt voor de medewerking.

    Topic gesloten.
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo dec 17, 2008 11:52 pm

    Onaanvaardbaar inderdaad en volkomen tegen de regels van het forum in. Zowel Pascal als Spikeman gaan hier zwaar in de fout tegen de forum regels in. Deze regels zeggen dat hij, die eerst reageert altijd voorrang krijgt op het object waar hij naar vraagt (zelfs al is dit vraag naar info en nog geen koopovereenkomst). Spikeman had geen recht op dingen die al besproken werden door anderen (ik denk aan Sander, Erik, ....).
    Deze regels moeten gevolgd worden als je gebruik wil maken van het "te koop" topic. Zo niet, spijtig, en adverteren jullie maar elders.
    T'is niet de eerste keer, en ondanks ik hier zelf niet ben benadeeld, heb ook ik het echt wel gehad nu. Weet, dat ik jullie (vooral Spikeman), al maanden een hand boven het hoofd hou, maar nu is ook bij mij de maat vol.
    Dit "te koop topic" is er opdat de leden ervan beter worden, en niet opdat jullie jullie zakken er mee vullen, want alles wordt waarschijnlijk opnieuw aangeboden nu door Spikeman (met veel winst).
    Iedereen mag winst maken, maar het "te koop topic" is er eigenlijk zelfs voor particulieren en niet voor mensen die er de kost aan verdienen, als ik de puntjes op de I zou zetten.
    Ik stel dan ook voor dat je, voor je nog eens een wagen te koop hebt, eerst onderhandelt met Spikeman, alvorens de mensen er hier mee lastig te vallen.
    Als volgende keer de forumregels niet worden gerespecteerd, zal dit leiden tot de allereerste "forum-bans", want dit kunnen we niet tolereren.
    Trouwens, bewijs maar dat jullie ons vertrouwen waard zijn volgende keer door misschien eens aktief aan het hele forum deel te nemen en niet alleen het "te koop topic" te misbruiken als gratis adverteerruimte.
    Ik hoop dat jullie ons begrijpen, regels zijn er immers voor iedereen !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_TOPIC_LOCKED 35 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten