BUTTON_TOPIC_LOCKED 6 berichten Pagina 1 van 1
TE KOOP: MGF VVC BJ 1997
  • Roel
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON ma jun 06, 2005 11:52 pm
    WoonplaatsCOLON Wuustwezel (België)

    TE KOOP: MGF VVC BJ 1997

    door Roel » ma dec 01, 2008 2:20 pm

    Ik moet jammer genoeg mijn trouw MG'tje van de hand doen, wegens geen plaats door firmawagen.
    Het gaat over een rode MGF 1.8i VVC, bouwjaar 1997.
    Heb hem zelf gekocht toen er 115.000km opstonden, dit zijn er nu 185.000 geworden.
    Op 170.000km is de volledige motor gereviseerd, met vervangen van alle riemen, volledig opnieuw afstellen van kleppen, ... . Steeds onderhouden bij lokale Rover-MG dealer (Garage Ruys in Kalmthout)

    - Rode bordeaux lederen zetels.
    - Airco (ook pas onderhoud gekregen).
    - Originele VVC velgen, met banden die +-15000km gelopen hebben.
    - Splinternieuwe batterij + nieuwe koplamp
    Is vorig jaar zonder opmerkingen gekeurd.

    Vooraan redelijk wat steenslag, klein barstje in achterraam (+-7cm)
    Verder interieur en exterieur in orde. Wordt gekeurd voor verkoop.
    Foto's zal ik nog even posten.
    Prijs overeen te komen.
    MG F VVC 1997 Rood met Bordeaux leder interieur.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma dec 01, 2008 2:39 pm

    Ik ben zo vrij geweest even je telefoon nummer weg te halen, dit gaat namelijk tegen de forum regels in...

    Reacties op te koop aangeboden objecten gebeuren niet via mail of telefoonnummer, maar via het forum zelf. Geposte telefoonnummers / E-mail adressen zullen vanaf heden 23/05/06 worden verwijderd door de moderators, indien deze worden gepost door de verkoper.
    M.a.w. de koop wordt afgehandeld via het forum in een eerste stadium. In latere stadia kan PB (privé berichten) gebruikt worden om privé gegevens uit te wisselen. De verkoper moet de moeite maar doen om het forum te raadplegen om zijn object te volgen. We zijn immers in eerste plaats een forum en geen gratis adverteerruimte. Deze maatregel verminderd daarenboven ook misbruiken beschreven verder onder "wie eerst zaait...."
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma dec 01, 2008 5:54 pm

    Kleppen zijn niet afstelbaar op de F ?
    Building >200BHP K-series
  • Roel
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON ma jun 06, 2005 11:52 pm
    WoonplaatsCOLON Wuustwezel (België)

    door Roel » ma dec 01, 2008 6:35 pm

    @ Bruce:
    Dat wist ik niet, bedankt voor de melding.

    @ Sander:
    Ik ken er niet zo veel van :oops:, maar dat was dacht ik hetgene dat ze in de garage hadden gedaan. Waarschijnlijk heb ik dat dan verkeerd begrepen :)
    MG F VVC 1997 Rood met Bordeaux leder interieur.
  • Avatar gebruiker
    thedennman
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON ma jan 12, 2009 2:01 pm
    WoonplaatsCOLON venray

    het

    door thedennman » di jan 13, 2009 9:24 pm

    wat is je vraagprijs? NvG d
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di jan 13, 2009 10:18 pm

    Dandeman, let op, deze staat wel in België, moet je dan natuurlijk wel invoeren
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_TOPIC_LOCKED 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten