





frankensink schreefColon(de MGF heeft nog steeds mijn voorkeur...)

frankensink schreefColonBen nu ook aan het kijken voor een volvo c70, misschien wat minder spannend maar wel lekker degelijk en misschien wat meer praktisch.....
Durf dit gevloek eigenlijk niet in dit forum te posten![]()
(de MGF heeft nog steeds mijn voorkeur...)



frankensink schreefColonik denk dat er heel weinig aan mis is, maar dat is meteen zijn grootste probleem (als je begrijpt wat ik bedoel)....

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.