http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=130384450
Wat natuurlijk te mooi om waar zou zijn,maar je weet nooit....
Even in het kort...Eerst het tel.nummer gebeld,maar kreeg te horen dat dit nummer niet in gebruik is.Dan mailtje naar verkoper om info en telefoon nr door te mailen.Kreeg als antwoord in het Engels,dat hij ivm zijn werk naar Ierland was verhuisd en de wagen mee had genomen maar omdat het een links gestuurde is de wagen daar niet kon invoeren.Na nog wat over en weer gemaild toch de goede tel nummer gehad en dinsdag naar gebeld..Bleek het een Italiaan te zijn (naam Nicolas Mathieu)
Een van zijn mailtjes..
Due to my job issues, I cannot leave Ireland to come sell the car at the moment, so the only possibility we have, will be to transport the car to your place with a delivery company. I want to use the transport service Extend Transport. It is an international shipping service who will give you the possibility to inspect the vehicle. The car is already at the shipping company in their garage and it can be sent anywhere in Europe in about 2-3 days to your home on my expence. I take full responsibility of the car condition, so if you will see that the car is not like I have told you, I agree to send it back without paying nothing. If you agree please send me your address or register to their service so we can proceed with the transaction.
Thank you!
......
Tijdens mijn telefoongesprek blijkt echter dat ik wel eerst geld dien te storten naar die" Extend Transport" en die het geld als borg bij hield tot de koop is afgerond.
Nu ik op mijn werk toch tijd zat heb
Dus een Italiaan met de naam Nicolas Mathieu(nooit gehoord in Italie)
dan geld naar een nepfirma sturen
Moraal van het verhaal..Heb veel tijd op je werk om alles goed na te pluizen