Kreeg vandaag weer een mail van de verkoper.
De lieve meneer
De auto bevindt zich in Londen, Gewild Koninkrijk en ik zal het van hier verschepen. Ik kocht de auto die nieuw is van belgium en het nog steeds wordt ingeschreven in belgium
Hier is hoe ik over levering en betaling voor de auto wil gaan die door een bedrijf zal zijn en zal ook aan u de kans geven om de auto te onderzoeken voor ik de betaling voor het ontvang. Ik zal uitleggen waarnaar u door stap stapt hoe dit zal werken:
De a. Eerst moet u sturen mij uw verzendingsinformatie (uw naam en spreek aan).
1. Nadat ik uw verzendingsinfo ontvang, zal ik naar het verzendingsbedrijf gaan en zal de auto op uw naamadres bezorgen.
2. De bedrijfsdienst zal de auto ook de wettelijke papieren controleren om te zien dat alles OKAY opdat is.
De b. U zult een bericht van het bedrijf ontvangen als een bevestiging dat de auto in hun voogdij en ook is, die de auto is getest.
1. Na dat zult u de garantiewaarborgsom naar de bedrijfsagent moeten sturen die deze transactie zorgt voor.
2. Het bedrijf zal de Overdracht bevestigen en indien alles in bestelling is, zullen zij de auto naar uw deurstap bezorgen.
3. Nadat u de auto en zult ontvangen die u volledig opdat zult worden tevredengesteld, zult u bedrijfsdienst met uw beslissing onderrichten.
C. Indien door redenen, zult u tevreden met het product niet zijn, zult u de auto naar mij met geen uitgave terugkeren. Ik zal alle belastingen en prijzen steunen, u zult een 10 dagen perioud hebben om de auto te onderzoeken en indien u niet wordt tevredengesteld waardaarin u helemaal binnen 24 uren zult worden terugbetaald. Beschadigde of teruggekeerde eenheid zal zijn ofwel verving ofwel betaalde terug.
Indien u gaat akkoord met mijn idee alstublieft mij uw volledige naam verzorg en spreek voor het verschepen aan, bijgevolg ik de transactie kan beginnen. Nadat dat zij u met transactiedetails, factuur, betalingsinstructies en meer informatie zullen contacteren.
P S: Indien u engels spreekt of indien u iemand hebt die in het engels u kan spreken kan roepen mij op dit nummer :44/778,676,6138