


Bruno schreefColonVeruit de mooiste Tf ooit gemaakt vind ik, alleen jammer nooit in Belgie ingevoerd in de 160pk versie. Toch blijft het één van mijn droom TF's.

MGF schreefColonBruno schreefColonVeruit de mooiste Tf ooit gemaakt vind ik, alleen jammer nooit in Belgie ingevoerd in de 160pk versie. Toch blijft het één van mijn droom TF's.
Volgens mij nergens geleverd in TF160 uitvoering?
www.mgtf.be/models schreefColonThree versions of the 80th Anniversary LE are available - in new Pearl Black, Starlight Silver or the new Goodwood Green. Each 80th Anniversary LE can be specified with the 135, 120 Stepspeed (CVT transmission) or 160 power units.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.