BUTTON_TOPIC_LOCKED 26 berichten
Weer een koopje op 2dehands .be
  • Avatar gebruiker
    frankensink
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 93
    GeregistreerdCOLON zo feb 20, 2005 8:26 pm
    WoonplaatsCOLON Millingen aan de Rijn

    door frankensink » vr maart 28, 2008 11:07 pm

    haha begint inderdaad laat te worden... maar er zijn nog mensen scherp...
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » za maart 29, 2008 12:33 am

    De prijzen in de advertenties zijn inderdaad laag. Met enige (hollandse)nuchterheid moet er dus wel een reden zijn voor die lage prijs.

    Ik kan me niet voorstellen dat iemand bewust er voor kiest, een zomaar lage prijs te vragen. Ik stel me dan altijd zelf de vraag : wat zou ik doen als ik wilde verkopen.....

    Een mooie auto voor een uitgebreide aankoopkeuring dus. Zeker die grijze !
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za maart 29, 2008 12:42 am

    In het geval van de TF160, waar ik het een tijdje geleden over had, was deze zo goedkoop, omdat de eigenaar een diplomaat was, die op zeer korte termijn naar de US zou verhuizen. Liever snel wat minder geld, dan een hele rompslomp dus. Het zelfde geldt (denk ik) voor deze grijze TF135 (check de naam).
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    frankensink
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 93
    GeregistreerdCOLON zo feb 20, 2005 8:26 pm
    WoonplaatsCOLON Millingen aan de Rijn

    door frankensink » za maart 29, 2008 8:57 pm

    dat zou idd een logische verklaring zijn.... en bij zon geval idd een aankoopkeuring doen....
  • spikeman
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON do mei 10, 2007 11:01 am
    WoonplaatsCOLON Puurs

    door spikeman » zo maart 30, 2008 12:25 pm

    is hoogstwaarschijnlijk een oplichter...

    de meeste oplichters komen af met super lage prijzen en zijn meestal uit ... idd Luik...

    check it out

    http://www.2dehands.be/bmw-3-dsl-e46-320-39242656.html?

    http://www.2dehands.be/audi-a4-cabriole ... 20519.html?

    enz...

    je ziet het ook meestal aan de rare namen en de registratiedatum (is meestal de dag van de advertentie....)

    :wink: :wink: :wink:
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » zo maart 30, 2008 1:18 pm

    Tegen ons zeggen dat het een oplichter is en dan zelf stiekem bieden :wink:
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • spikeman
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON do mei 10, 2007 11:01 am
    WoonplaatsCOLON Puurs

    door spikeman » zo maart 30, 2008 1:39 pm

    is om de reactie te horen...

    en had het pas na m'n bod door... :oops:
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » do apr 03, 2008 7:56 pm

    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • Ralph
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 389
    GeregistreerdCOLON za jan 15, 2005 3:21 pm
    WoonplaatsCOLON Stein

    door Ralph » vr apr 04, 2008 2:36 pm

    Kreeg vandaag weer een mail van de verkoper.

    :D :D :D

    De lieve meneer
    De auto bevindt zich in Londen, Gewild Koninkrijk en ik zal het van hier verschepen. Ik kocht de auto die nieuw is van belgium en het nog steeds wordt ingeschreven in belgium
    Hier is hoe ik over levering en betaling voor de auto wil gaan die door een bedrijf zal zijn en zal ook aan u de kans geven om de auto te onderzoeken voor ik de betaling voor het ontvang. Ik zal uitleggen waarnaar u door stap stapt hoe dit zal werken:
    De a. Eerst moet u sturen mij uw verzendingsinformatie (uw naam en spreek aan).
    1. Nadat ik uw verzendingsinfo ontvang, zal ik naar het verzendingsbedrijf gaan en zal de auto op uw naamadres bezorgen.
    2. De bedrijfsdienst zal de auto ook de wettelijke papieren controleren om te zien dat alles OKAY opdat is.
    De b. U zult een bericht van het bedrijf ontvangen als een bevestiging dat de auto in hun voogdij en ook is, die de auto is getest.
    1. Na dat zult u de garantiewaarborgsom naar de bedrijfsagent moeten sturen die deze transactie zorgt voor.
    2. Het bedrijf zal de Overdracht bevestigen en indien alles in bestelling is, zullen zij de auto naar uw deurstap bezorgen.
    3. Nadat u de auto en zult ontvangen die u volledig opdat zult worden tevredengesteld, zult u bedrijfsdienst met uw beslissing onderrichten.
    C. Indien door redenen, zult u tevreden met het product niet zijn, zult u de auto naar mij met geen uitgave terugkeren. Ik zal alle belastingen en prijzen steunen, u zult een 10 dagen perioud hebben om de auto te onderzoeken en indien u niet wordt tevredengesteld waardaarin u helemaal binnen 24 uren zult worden terugbetaald. Beschadigde of teruggekeerde eenheid zal zijn ofwel verving ofwel betaalde terug.
    Indien u gaat akkoord met mijn idee alstublieft mij uw volledige naam verzorg en spreek voor het verschepen aan, bijgevolg ik de transactie kan beginnen. Nadat dat zij u met transactiedetails, factuur, betalingsinstructies en meer informatie zullen contacteren.
    P S: Indien u engels spreekt of indien u iemand hebt die in het engels u kan spreken kan roepen mij op dit nummer :44/778,676,6138
    MGF is verkocht. Nu helaas alleen nog maar in 1:18 :-(
  • spikeman
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON do mei 10, 2007 11:01 am
    WoonplaatsCOLON Puurs

    door spikeman » vr apr 04, 2008 10:26 pm

    told you so.......
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr apr 04, 2008 10:48 pm

    ik denk dat we 2 topics door elkaar halen dit eigenste topic en dit : viewtopic.php?t=5949

    Gelieve reakties ontrent oplichterij dan ook in dit topic verder te posten.
    hier gaat een slotje op.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_TOPIC_LOCKED 26 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten