









MGF schreefColonMaar dat betekent dat jou auto ook lager geprijst zou moeten worden, omdat je kofferklep, voorbumper e.d. ook achteraf gespoten zijn. Evenals gerestaureerde auto's en andere auto's die compleet over gespoten zijn..
Renno schreefColonIs dat echt zo? Nieuwe onderdelen gaan toch ook gewoon in een bad met primer, alleen geen eind kleur bad.
Maar als dat waar is kan je beter je auto laten reparen met 2e hands onderdelen dan met nieuwe. Of is dat weer te ver door gedacht......

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.