BUTTON_TOPIC_LOCKED 3 berichten Pagina 1 van 1
MGF VVC 1997 met TF kit
  • wlevels
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 161
    GeregistreerdCOLON do nov 03, 2005 1:20 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen (NL)
    CONTACTCOLON

    MGF VVC 1997 met TF kit

    door wlevels » do apr 05, 2007 8:05 am

    Ik ga met verdriet afscheid nemen van mijn MGFje, wegens het eindelijk moeten toegeven dat hij toch écht te klein voor me is (mijn fysiotherapeut kon me wel schieten).

    Mijn MGF VVC met TF kit, hardtop, Xenon verlichting, MK2 middenconsole en K&N luchtfilter.

    Alle orginele onderdelen aanwezig:
    originele bumpers en koplampen
    originele middenconsole
    originele luchtfilter
    originele verlichting

    http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/mg/85800570-mgf-vvc-mg-tf-kit-alle-originele-onderdelen-erbij.html%3Fadcode%3Daa10683c496bb5cbd229c7729746cf91

    Eventuele tips wat mijn fje nog waard is en/of wat jullie er zo nog voor zouden geven als jullie op zoek waren zou ik waarderen, omdat ik nou eigenlijk maar gewoon een prijs erop gezet heb om hem op internet te zetten, mensen kunnen toch bieden eventueel o.i.d. :roll:
    Changes: 52 MM gasklep, MK2 console, TF conversie (koplampen en bumpers), K&N 57i Kit
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » do apr 05, 2007 8:26 am

    Dat is echt jammer :( Balen voor je. Maar consesies aan je gezondheid...
    Ik hoop dat de verkoop naar wens verloopt, het is wel het juiste seizoen.
    Wat de prijs betreft kan ik je echt niet verder helpen, maar we hebben Coen, en Jarno nog... dus dat komt ook goed.

    grt
    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: MGF VVC 1997 met TF kit

    door Brooklands » za apr 07, 2007 12:29 am

    wlevels schreefColonEventuele tips wat mijn fje nog waard is en/of wat jullie er zo nog voor zouden geven als jullie op zoek waren zou ik waarderen, omdat ik nou eigenlijk maar gewoon een prijs erop gezet heb om hem op internet te zetten, mensen kunnen toch bieden eventueel o.i.d. :roll:


    Je snapt van de prijzen soms helemaal niks. Met een nette prijs staan ze lang te koop, en soms is het beslist geen koopje en zijn ze zo weg.
    Wat al aangegeven is, het is weer de tijd van het jaar voor de cabrio's. Nu nog oven de juiste koper op het juiste moment.
BUTTON_TOPIC_LOCKED 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten