BUTTON_TOPIC_LOCKED 20 berichten
mijn gele lambo ride!
  • Avatar gebruiker
    110% rockford!!!
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON za okt 07, 2006 11:18 pm
    WoonplaatsCOLON raamsdonksveer
    CONTACTCOLON

    mijn gele lambo ride!

    door 110% rockford!!! » ma apr 02, 2007 5:52 pm

    heya! als er mensen interresse hebben, ik doe in alle waarschijnlijkheid mijn gele carrie weg.
    ik heb er gruwelijk veel tijd in gestoken en nog meer geld maar het project is afgelopen en ik wil gaan kijken naar een auto met meer bergruimte.

    ik weet m,n indicatie bedrag nog niet maar als iemand met een serieus bod komt zal ik er zeker over nadenken.
    stuur dan maar een pbtje of mail

    grtzz. robert :wink:

    Afbeelding
    een auto zonder audio is als een bh zonder inhoud ;)

    http://mymgfmania.fotopic.net/
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma apr 02, 2007 8:02 pm

    Je weet dat ik het knap vind dat je dit klaar hebt gekregen, maar je had er nooit aan mogen beginnen als je van plan was hem vroeg of laat te verkopen. Denk eraan dat de waarde van je MG echt niet omhoog is gegaan met de gedane modificaties, integendeel :cry: . Je moet er een liefhebber voor vinden, en geen liefhebber voor een MG, maar voor een getunde wagen en die markt is vrij verzadigd.
    Toch veel succes met de verkoop.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    110% rockford!!!
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON za okt 07, 2006 11:18 pm
    WoonplaatsCOLON raamsdonksveer
    CONTACTCOLON

    door 110% rockford!!! » ma apr 02, 2007 8:35 pm

    i know i know maar als ze zouden willen maak ik het weer zo orgineel mogelijk.
    we zien wel. :wink:
    een auto zonder audio is als een bh zonder inhoud ;)

    http://mymgfmania.fotopic.net/
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di apr 03, 2007 12:48 pm

    Ok, dat is natuurlijk een goed punt, hopelijk is er niet te veel onherstelbaar veranderd dan, of misschien vind je wel iemand die zo'n uniek F wel ziet zitten. Hij is in ieder geval al gekend (misschien zonder dat je dat zelf weet) tot in de UK.

    Ik begrijp echter nog steeds niet waarom jullie in dat tuning milieu steeds opnieuw jullie wagen van de hand doen, op het moment dat hij af is. De logica heb ik hier nooit achter begrepen. Zonde van het geld, zeg ik dan.

    Anyway, voor iemand die een unieke F wil...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » di apr 03, 2007 1:57 pm

    Bruno schreefColon...wagen van de hand doen, op het moment dat hij af is...

    Oude Zen wijsheid schreefColonHet gaat niet om het doel, maar om de weg er naar toe.
    MGTF 135 - Pearl black
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » di apr 03, 2007 3:12 pm

    Zonde dat je hem nu alweer verkoopt!

    verkoop je je "lambo" deur scharnieren en je midconsole (met tft) ook los? een F heb ik al :wink:
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Avatar gebruiker
    110% rockford!!!
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON za okt 07, 2006 11:18 pm
    WoonplaatsCOLON raamsdonksveer
    CONTACTCOLON

    door 110% rockford!!! » di apr 03, 2007 5:08 pm

    Pete schreefColon
    Bruno schreefColon...wagen van de hand doen, op het moment dat hij af is...

    Oude Zen wijsheid schreefColonHet gaat niet om het doel, maar om de weg er naar toe.


    dat is precies de uitspraak die ik zocht.

    als een project af is en je kunt er weinig tot niets meer aan veranderen behalve vermogen wat ook een vermogen kost, gaat de lol er langzaam af.
    een auto zonder audio is als een bh zonder inhoud ;)

    http://mymgfmania.fotopic.net/
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di apr 03, 2007 5:24 pm

    Je mag best een nieuw project starten, als het maar een (T)F is :wink:

    Nog een oude zen wijsheid,
    Man who stand on tiolet, high on pot
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    110% rockford!!!
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON za okt 07, 2006 11:18 pm
    WoonplaatsCOLON raamsdonksveer
    CONTACTCOLON

    door 110% rockford!!! » di apr 03, 2007 5:27 pm

    haha! will see will see. :wink:
    een auto zonder audio is als een bh zonder inhoud ;)

    http://mymgfmania.fotopic.net/
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di apr 03, 2007 7:32 pm

    En als je altijd met beide benen op de grond staat kom je geen stap vooruit :P ;)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    110% rockford!!!
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON za okt 07, 2006 11:18 pm
    WoonplaatsCOLON raamsdonksveer
    CONTACTCOLON

    door 110% rockford!!! » di apr 03, 2007 7:49 pm

    hahaha! :dancing))
    een auto zonder audio is als een bh zonder inhoud ;)

    http://mymgfmania.fotopic.net/
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo apr 04, 2007 7:41 pm

    110% rockford!!! schreefColonhaha! will see will see. :wink:


    Wat heb je als vervolgproject in gedachten?
  • Avatar gebruiker
    110% rockford!!!
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON za okt 07, 2006 11:18 pm
    WoonplaatsCOLON raamsdonksveer
    CONTACTCOLON

    door 110% rockford!!! » wo apr 04, 2007 7:50 pm

    weet ik echt nog niet.
    ik zal eerst wel een tijdje een cheap car gaan rijden en rustig afwachten tot ik weer wat tegenkom wat bij mij in de smaak valt
    een auto zonder audio is als een bh zonder inhoud ;)

    http://mymgfmania.fotopic.net/
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo apr 04, 2007 8:01 pm

    110% rockford!!! schreefColonweet ik echt nog niet.
    ik zal eerst wel een tijdje een cheap car gaan rijden en rustig afwachten tot ik weer wat tegenkom wat bij mij in de smaak valt


    Wat je trouwens nog vergeten bent te vermelden is het bouwjaar, de kilometerstand e.d.
  • Avatar gebruiker
    110% rockford!!!
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON za okt 07, 2006 11:18 pm
    WoonplaatsCOLON raamsdonksveer
    CONTACTCOLON

    door 110% rockford!!! » wo apr 04, 2007 8:28 pm

    als iemand echt interresse heeft nemen ze wel contact met me op :wink:
    een auto zonder audio is als een bh zonder inhoud ;)

    http://mymgfmania.fotopic.net/
BUTTON_TOPIC_LOCKED 20 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten