door sjolmers » ma nov 13, 2006 11:28 am
Hoi forum leden
Met pijn in mijn hart meld ik dat ik mijn MGF te koop heb gezet
Ik ben bang dat ik toch een 13 in een dozijn stationcar zal moeten kopen of een VW T4.
Vanwege het feit dat ik per 1 januari een een bedrijfspand en nieuwe woning laat bouwen heb ik momenteel geen geld om de MGF als 2de auto aan te houden...
Het valt me zwaar, zonder meer, maar de uitbreiding van 'de zaak' heeft nog steeds meer belang dan een mooie, beter gezegd een bijzonder mooie, cabrio.
Ik had niet verwacht dat alles, de nieuwbouw zo snel zo gaan en hier heb ik me een beetje op verkeken. Mijn vriendin baalt ook al ontzettend. Maar goed, je moet niet achterom kijken, maar vooruit, en met dat in het achterhoofd, zal ik niet te lang treuren, verwacht ik.
Bovendien is er altijd nog de mogelijkheid, om tzt weer een MG-F te kopen.
MGF met heldere knipperlichten, homebrew koplamp blakers, Koperen remleidingen, Trophy inserts....