mgf74 schreefColonOp autoscout24.be staan ze nog aan de oude prijs !
![]()
![]()
Ik kan je garanderen dat je als consument-koper deze dubbele prijssetting kunt aankaarten bij econ inspectie. En die lachen er niet mee hoor.




Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.