Met enige pijn in mijn hart zet ik, na de warme zomer, mijn - vind ik - prachtige MGF brooklands te koop. De MGF heeft ongeveer 160k gelopen, is keurig onderhouden en heeft (verwarmd) altijd binnen gestaan. Het reclameverhaal over de limited edition, de wat mij betreft een van de mooiste edities en dergelijke kan ik denk ik met dit publiek wel achterwege laten
Wat bijzonderheden:
- Originele MGF brooklands met de kenmerkende kleur en creme softtop
- Inclusief (staat niet in de advertentie, is wel zo) onbeschadigde hardtop
- Voorzien van de originele brooklands velgen (!) in nieuwstaat. Deze hebben flink wat tijd en geld gekost om te pakken te krijgen.
- In de console is het 'plakhout' - zoals met veel van deze modellen - flink vergeeld/verweerd. Ik heb een setje spiksplinternieuw origineel liggen, die vanzelfsprekend bij de koop mee komt.
- Sinds Nederlandse registratie is deze auto niet van eigenaar gewisseld; ik heb hem indertijd laten importeren uit Duitsland.
- De auto is voorzien (al jaren geleden) van een nieuwe en betere koppakking, toen (natuurlijk) samen met distributieriem en 't welbekende waterpompje.
De auto is nu iets meer dan 10 jaar mijn eigendom, en ik heb er met zeer veel plezier en zorg in gereden. Helaas kom ik weinig meer aan 'open rijden' toe, met name door andere hobby's die meer tijd kosten. Heb dan ook een tijd lopen twijfelen, maar toch maar de knoop door gehakt. Ik zou 't dan ook vooral fijn vinden als iemand met enthousiasme voor F-jes hem wil overnemen.
Ik verkoop de auto in consignatie via de garage die hem in de afgelopen jaren ook prima heeft verzorgd - afspraken om te komen kijken zijn daardoor wat makkelijker gemaakt. Foto's en meer info zijn hier te vinden: http://www.vanneerijnen.nl/MG/F/1.8i-Ab ... tails.aspx
Volgens mij al met al een mooie wagen voor een prima en eerlijke prijs. Eventuele vragen beantwoord ik graag hier op het forum, voor de afhandeling zelf verwijs ik graag naar de garagist

