Tis juist alleen een vraagprijs! alles is onderhandelbaar, zeker voor jullie vrienden. bied maar wat!

De prijs voor een S1 varieert nogal in de markt op dit moment.
Voor mij wordt het tijd voor een meer praktische wagen, na mooie avonturen gehad te hebben met de Elise.
Hiernaast ook wat pech gehad, maar de wagen is nu 100%.
Er komt in de komende jaren wel weer een speeltje terug, in de vorm van een lotus of anders, dan moet ik een overdekte stalling hebben en de lotus als 2e auto. Niet als eerste, de stalling raak in nu kwijt, dus de dagelijkse auto moet gewoon buiten voor de deur komen te staan.
Ik rij nu een Alfa Romeo Giulietta.