Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten mijn MG F Abingdon te verkopen. Simpelweg gebruik ik hem te weinig. Ook voor de winter heb ik geen goede oplossing.
Ik heb hem in 2008 gekocht van de 1e eigenaar. Van alles aan gedaan. De 1e eigenaar had hem gebruikt als boodschappenauto. Was ook te zien aan de enorme hoeveelheid parkeerdeuken en deukjes. Helemaal strak gemaakt, volledig overgespoten. Nieuwe originele cremekleurige softtop er op laten zetten.
Hier op het forum hoef ik toch niet uit te leggen wat een Abingdon is? Ja precies die in Brooklands Green.
Verder de volgende modificaties uitgevoerd:
BlueFlamePerformanceExhaust - wat een geweldig geluid!
Toyo downpipe
RVS decat
K&N 57i
52mm Throtle body
RVS coolant pipes
Zwarte PU-bushes
Chromen Rollhoops
Nagenoeg nieuwe Uniroyal Rainsport 2.
Ik zoek een echte MG liefhebber.
https://link.marktplaats.nl/m1176323724