door Kasper » za jan 07, 2017 7:44 pm
Proficiat joh!
Ik, en ik denk velen hier, vinden het natuurlijk jammer dat de F moest gaan. We weten ook dat jij de scène trouw blijft op je eigen manier en dat we je met regelmaat terug blijven zien komen: Hier op MGF.be, op het circuit, op evenementen en onderweg.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel