door Drikje S1 » vr okt 23, 2015 4:06 pm
Los,
Inderdaad had ik de topic van stijgende prijzen gelezen, maar ik vrees dat een voorspoedige verkoop niet gaat lukken met een vraagprijs 65.000 euro.
Ik kan de F desnoods schorsen, maar ik ga er niets meer mee doen, dus verkoop moet voor 4 november, daar is de prijs naar.
En optisch gezien is deze F echt wel gebruikt.
Coen, inderdaad alleen nog maar de Elise. Voor het eerst in ca. 25 jaar maar 1 auto.
En de eerste grijze cellen zijn in overweging om de Elise ook weg te doen. Het zelf sleutelen aan een auto gaat steeds minder, en uitbesteden van onderhoud aan de Elise kan ik niet betalen. Dan mogelijk voor 10.000 euro een gloed nieuwe auto waarbij het mij niet veel uitmaakt wat het wordt, als ik maar de komende jaren geen onderhoud heb, en daarmee voor het gemak kies.
Gr. Hendrik
Honda NSC50R scooter
Lotus Elise S1 bj. 06-1996. chassis nummer 21.