Na veel te lang op de parkeerplaats te hebben gestaan is hij dan eindelijk, op een paar kleine puntjes na klaar. De TF die ik vorig jaar in februari op de kop tikte en van de sloop gered heb. De auto was RHD, nu LHD en had hele lichte voorschade, in de vorm van de voorbumper die vervangen moest worden. De auto, afkomstig uit Engeland is vanuit België naar Nederland gekomen waar hij klaar stond om gesloopt te worden. De combinatie van Xpower grey en het interieur met rood dashboard en zwarte stoelen was echter zo aantrekkelijk dat ik hem gekocht heb.
De auto is van 2004 en heeft 82.000km gelopen.
De auto is vervolgens omgebouwd, ook de koplampen, km-teller en sloten. Wat is er verder aan gedaan en toegevoegd:
- Complete voorkop en achterbumper herspoten
- LE500 voorbumper
- Zwart lederen stoelen met stoelverwarming
- Zwart afgelakte interieurdelen
- TF Spark stuur
- Alcantara cowl en A-stijl
- Windscherm
- Hardtop
- Nieuwe rode softtop met glazen achterruit
- Nieuwe schokbrekers
- Compleet nieuwe remmen voor-en achter met aan de voorkant AP's
- Mistlichten geïnstalleerd
- Nieuwe olie
- Nieuwe KVS
- Nieuwe distributieriem die met Bruno wordt vervangen
- en nog een hele lijst die ik hier zal toevoegen.
Meer foto's volgen snel, de velgen die erop komen zijn nog nader te beslissen.
Over de prijs zit ik nog even te denken. De TF is van een sloper naar een pareltje gegaan en in feite opnieuw opgebouwd. Er is veel geld en tijd in gestopt om hem in de staat te krijgen waarin hij nu verkeerd. De prijzen schommelen enorm, maar ik weet dat dit een van de betere en mooiere is en deze combinatie is nagenoeg nergens te vinden.
Zo kocht ik hem, met een zwaar beschimmeld interieur

Het idee,










