Het is geen eerste model, hij is van 2007. Ik heb al de mogelijkheid gehad om met een 911 te rijden ( een andere vriend van me heeft er eentje, zelfs een cabrio) alsook met een Boxster. De 911 is in geen enkel opzicht te vergelijken met de MGTF. Motorisch geweldig, maar ondanks dat de wagen maar 3 jaar was rammelde die enorm. Onze F en TF zijn op dat vlak veel beter. Ik snap het niet goed want de Boxster rammelde niets. OK, de 911 heeft echt wel meer vermogen, dat voel je, maar ik vond qua rijstijl de Boxster een stuk fijner. Misschien door het middenmotor concept ?
Ik heb erg veel plezier gehad aan onze F en nog steeds met onze TF. Soms passeren er in je leven zaken die juist op de goede moment komen, tja, waarom zou ik het niet doen, ik wil straks niet de rijkste man van 't kerkhof worden hoor
Ik zal nog wel een half jaartje geduld moeten hebben want de man in kwestie heeft een nieuwe Porsche Boxster besteld en laat nog even op zich wachten. Maar ondertussen zet ik onze TF toch al terug te koop.
Groeten Guido