




NielsH1993 schreefColonHouden!



MGF2000BRG schreefColonAuto is nog in de verkoop, maar ik denk door de naderende herfst de verkoop niet erg zal vlotten....
Heb je interesse in een erg nette F, let me know!
gr
Frank

Prijsaanvallen:
Verder nog even aanhalen dat geen prijsaanvallen mogen gepost worden in iemand zijn advertentie. Dit is nooit leuk. Als de prijs te hoog zit, zal het niet verkocht worden, maar het "er extra inwrijven" heeft geen zin, en geeft alleen maar ergernis.


Bruno schreefColonUit de forumregels :Prijsaanvallen:
Verder nog even aanhalen dat geen prijsaanvallen mogen gepost worden in iemand zijn advertentie. Dit is nooit leuk. Als de prijs te hoog zit, zal het niet verkocht worden, maar het "er extra inwrijven" heeft geen zin, en geeft alleen maar ergernis.
Verder wordt het stillaan tijd dat de wagens terug naar waarde worden geschat. Ik wed dat binnen 10 jaar, onder de 10.000 euro geen deftige F/TF meer te vinden is.
Tenslotte worden er veel F'jes aangeboden aan dumpingprijzen, die indien je ze weer rijwaardig en toonbaar wil krijgen je nog vele duizenden extra mag investeren. Deze tendens haalt de waarde van de goede F/TF serieus onderuit. De werkelijke eindprijs van zo'n wrakken wordt dan ook een heel ander verhaal, eens terug als mooie F op de baan. Tijd dat hier een halt aan wordt geroepen, en een mooie MG terug naar waarde wordt geschat. Ik ben er zeker van dat hier heel wat F'jes zijn die, indien ze te koop zouden staan, best verkoopbaar zouden zijn voor vele duizenden euro's of zelfs een werkelijke waarde hebben die ver boven de tienduizend ligt. Een echte kenner weet dan ook welke F'jes te kopen en gaat met een grote boog om de wrakken van 1000 euro of meer. Anderen denken hun slag te slaan, en komen later uithuilen omdat ze er achter kwamen dat er nog veel investeringen nodig zullen zijn om er een mooie en veilige roadster van te maken. Vergelijk appelen met appelen !!





Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.