Tjonge....ik zou willen dat ik de ruimte had...dan kocht ik hem zelf want hij ziet er echt super uit! En ik zou niet langs hoeven komen, je mocht hem dan gewoon opsturen
Greetz,
Jan


TL-Rev schreefColonVan de week last van een ratelend slotmechanisme (inmiddels verholpen).....

Superboer schreefColonTL-Rev schreefColonVan de week last van een ratelend slotmechanisme (inmiddels verholpen).....
Even off topic: Mijn F heeft aan de kant van de bijrijder ook last van een ratelend slotmechanisme. Hoe heb jij dit opgelost bij jouw F?



Drikje S1 schreefColonBeetje laat, maar wat is de status van deze advertentie.


Bart-K schreefColonVerbazend dat een F voor deze spotprijs zo moeilijk verkocht raakt



TL-Rev schreefColonDe F is weg...en idd met gemengde gevoelens![]()
Gelukkig blijft hij in de buurt. Een vriend van mij (de buurman van Stef) heeft hem een weekje geleend en hij heeft besloten de auto niet meer terug te geven.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.