toch maar besloten om mijn mgfje een brg van 1997 weg te doen voor opmaak of onderdelen want heb veel te weinig tijd.
er is wel werk aan een hgfje en de koppeling is versleten, voor de rest ziet de carroserie er nog wel goed uit.
ik zal morgen fotokes posten want met een gsm lukt dat niet zo goed.
ik zou er graag toch een richtprijs van om en bij 1300 euro voor krijgen.
grtz
mrcarribean

