Ik heb de MGF gekocht. Voor de motor, het lederen interieur, .......Het wordt dus een donor auto.
Ik ga wel het blok inspecteren en misschien gelijk de inlaat en uitlaatpoorten flowen (Sander?).
Wel ga ik 11-Spoke velgen zoeken en de AP remmen vooraan steken. Ik heb een stuk minder

-gehalte maar toch vind ik het beter om die toch maar aan te passen aan het motorvermogen.
Ik ga het rustig aan doen. Al de motorswap van de zomer gebeurt is dat prima.
Grtn Guido