mijn
ik vindt het rijden toch wel erg leuk
maar ik ben nogal groot voor een mgf naar blijkt
voor vragen uiteraard van harte welkom
groet





???? Waarom zou je dat willen
??



Bruno schreefColonInruil voor een Alfa Spider???? Waarom zou je dat willen
??
![]()
![]()


Kachel schreefColonwaarom niet? Mooie V6 met magistraal geluid en sneller op het rechte stuk dan de MGF. Over uiterlijk valt te twisten uiteraard, persoonlijk vind ik de MGF mooier.




Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.