






Andros schreefColonDie tweede vind ik opvallend. Bouwjaar 2003 en dan een F trophy hebben. Lijkt mij gewoon een ingevoerde wagen, waarom deze dan aanbieden als origineel NL?


Kachel schreefColonhttp://www.marktplaats.nl/a/auto-s/mg/m632167185-mg-mgf-mgf-1996-groen.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

amnon schreefColonIk ben het met je eens, maar misschien heeft ie wat langer te koop gestaan. Ik weet nog twee fonkel nieuwe Trophies (Geel en Blauw) bij een dealer in Utrecht met 0 Km op de teller en een veel te hoge prijs, ondanks de nog originele kop pakking...
Als die op de markt komen hebben ze het allerlaatste kenteken, maar toch met de NL asbakkies
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.