







Enkele jaren heb ik kunnen genieten van een MGF Trophy. Onnodig om dit type voor te stellen
.....
De Trophy verkeert mechanisch en optisch in uitstekende staat.
Enige kost in die jaren was een nieuwe hydragas unit vorige maand.


Gydotron schreefColonDeze lijkt er meer op.
http://www.2dehands.be/autos/autos/mg/m ... ist_cat=mg
Guido


gille schreefColonGydotron schreefColonDeze lijkt er meer op.
http://www.2dehands.be/autos/autos/mg/m ... ist_cat=mg
Guido
ik vind het vooral opvallend dat er steeds veel teveel gevraagd word voor de f' jes
+6000€ voor een engelse wagen met een onbetrouwbare motorische geschiedenis.(hgf) van meer als 10 jaar oud.
maar ja, zal nog wel een 1000tje of 2 vanaf vallen voor de verkoop waarschijnlijk.

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.