BUTTON_TOPIC_LOCKED 6 berichten Pagina 1 van 1
Te koop: MGF
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    Te koop: MGF

    door Helmet » vr jun 15, 2012 4:35 pm

    d.d 15/6/2012

    Hoi allemaal,

    Omdat ik tegenwoordig op een steenworp afstand van mijn werk woon verkoop ik mijn MGF.
    Ik heb de auto altijd goed onderhouden. De wagen staat goed in de lak en heeft geen roestplekken en staat droog geparkeerd. Meermaals per jaar geef ik de wagen een complete poetsbeurt (klei indien nodig, vuller, topping, wax..). Het portier aan de bestuurderskant heeft een kleine parkeerplaats schampplek welke bij goed poetswerk niet echt opvalt.Centrale deurvergrendeling servo's klapperen (ouderdom) dus zijn afgekoppeld, maar kunnen vervangen worden.

    Vervangen/opgeknapt/groot onderhoud in de afgelopen twee jaar zijn de koppakking, distributiemriem, waterpomp, radiateur, alle wiellagers, draagarm rv, banden. Facturen aanwezig van het onderhoud.

    Kilometerstand: 130.000 km
    Bouwjaar 04/1998
    APK (keuring): 07/2012
    Kleur: British Racing Green

    VERKOCHT

    Ik rij met veel plezier in de MGF en weet zeker dat er nog vele jaren rijplezier in zitten.

    Remco

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 1 op Helmet, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Te koop: MGF

    door Andros » vr jun 15, 2012 4:57 pm

    Welke winterbanden zijn dat en in welke maat?
    De nachtspotter!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Te koop: MGF

    door Bruno » vr jun 15, 2012 6:51 pm

    Mooie wagen, maar eerlijk is eerlijk, de landrover-foto's doen de wagen geen eer aan ! Wel is het zo dat ze onderliggend vertellen voor de kenner dat de auto ok is qua onderhoud opvolging, zoals je zelf aangaf.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    Re: Te koop: MGF

    door Helmet » vr jun 15, 2012 9:10 pm

    Banden zal ik morgen eens nakijken in de kelder.

    En foto's.. tja.. ik ben geen fotograaf en de velgen zien er iid wit uit. Maar dat zijn ze niet hoor ;) En hoog op de pootjes ziet ie er inderdaad wel uit. De auto is niet verlaagd, da's zeker. De laatste foto is zoals ik hem net had gekocht. Daar lag ie bijna op de grond, rijd niet fijn en ik raakte zelfs op klinkers al de weg.. haha. Doe mij maar zoals ie nu is, veel comfortabeler.
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: Te koop: MGF

    door Arjan » vr jun 15, 2012 10:19 pm

    :shock: Jammer dat je hem verkoopt. Ik neem aan dat het een weloverwogen beslissing is, die niet makkelijk is. Succes met de verkoop.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Helmet
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 310
    GeregistreerdCOLON za nov 07, 2009 12:29 pm

    Re: Te koop: MGF

    door Helmet » za jun 16, 2012 12:38 pm

    Ha Arjan,
    Weloverwogen... 8 maanden nu in Nijmegen woonachtig en 3km van mijn werk. Geen woon werk verkeer dus meer en hij staat meer stil dan dat ik er mee rijd. 't Kost me gewoon te veel... Neemt niet weg dat ik er erg lang heb uitgesteld om hem online te zetten. SNif..
BUTTON_TOPIC_LOCKED 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten