door HansZ » zo mei 13, 2012 10:35 am
Met pijn in mijn hart ga ik weer proberen onze MGF van 1998 te verkopen. We hebben op dit moment 3 auto's voor de deur staan en de MG in de garage, dit wordt financieel een beetje te veel van het goede. Dit houd niet in dat we helemaal geen mgf meer gaan rijden, maar voorlopig even niet. Ik heb het in oktober ook geprobeerd maar kreeg toen alleen maar onzien biedingen. Nu met een nieuwe APK hoop ik op meer succes.
http://auto.marktplaats.nl/mg/559291606 ... abrio.htmlHans
- MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
- Renault Megane TCE.
- Toyota Aygo.