Momenteel staat hij stil doordat de koppelingskabel gesprongen is en dus in 3de versnelling vaststaat.
Voor de rest is het goed in orde. Laatst nog distributieriem en koppakking laten doen. Motorisch perfect.
Er zit ook een dellorto throttle body op met de K&N luchtfilter.Ook zit er een sinds een half jaar een nieuwe flex pipe en katalysator op. Een jaar geleden ook rondom rond nieuwe remschijven en blokjes, nieuwe remklauw rechtsachter en nieuwe alternator laten plaatsen.
Als er mensen geïnteresseerd zijn in een projectje laat het me weten over de prijs komen we er wel uit.
De zwarte wintervelgen en hardtop staan reeds apart te koop.




