Vandaag echter op de tc weer afgekeurd voor te hoge co.Dit is het vierde jaar op rij
Verder steeds geen enkele opmerking.Deze wagen is steeds met liefde behandeld en heeft een volledig ingevuld onderhoudsboekje.Tussen beurten werden opdenberg ...uitgevoerd.
Wel dient in de gaten te houden dat hij (welke niet) soms koelvloeistof verliest.Dit is meestal met vele korte afstanden.Bij lange afstanden verliest hij geen koelvloeistof en kan men er verder probleemloos mee rijden.Verdere inlichtingen kan je op deze link zien.
http://www.2dehands.be/autos/autos/mg/m ... l?plaats=1

